marți, martie 27, 2007

Dormi in pace


Locul asta isi aminteste din ce in ce mai rar de tine, si asta cand eu - scribul - primesc o vizita de balaura.
Stii ce esti acum? Esti cel care corespondeaza cu cineva. Corespondeaza si nu corespunde.

Imi joc rolul constienta de stupizenia lui, imi dau indicatii regizorale, ma incurc numai in stanga-dreapta, atunci cand confund stanga regizorului cu dreapta actorului, care tot eu sunt. De aceea uneori tin mainile impreunate, ca si cum m-as ruga. Nu te lasa pacalit, nu fac decat sa suprapun stanga dreptei, sa strivesc confuziile dintre ele, nu din afara lor.

Cand fac surprize altora si-mi zic ca le merita, de fapt mie mi le fac. Imi arunc singura momeli si ma bucur de ele ca de niste bucurii.

Maine voi cauta noduri in cei prea tamaiati, in papura lor tamaiata. Maine ma tund, ma duc la teatru, sa nu ma bata nimeni pe umar, iar pe Euridice poate s-o ia dracu.

Niciun comentariu: