sâmbătă, decembrie 02, 2006

la mare, la luna


Din hotelul scortos, cu balcon imens si vedere spre mare, tusti in masina, iar apoi printre jumulitii fara fite si vinovatii fara vina!
I will survive - un gand micut, imi ziceam ca as vrea sa ramana, sa pot sa ma simt nebuna si maine, cu nisipul din Vama in bascheti, cu calcaiele in sfarsit libere. Talpilor nu le pasa de piatra ponce vanduta pe plaja de tiganci, nici de pila adusa de acasa, ele danseaza pe scoici, in praf, sunt frumoase asa, zgariate, neslefuite, neprefacute. Vara asta am sa ma-ndragostesc de tine. Tu! Cel care-mi poti iubi talpile desculte, murdare, fara tocuri, tu, cel care ma dezbraci incepand de la cercei. Degete lungi, desenand paralele tremurate la sira spinarii, apoi scornind forme noi din parul ciufulit.
Dupa o ora in baie, talpile sunt din nou roz, cearcanele potolite, parul pieptanat, crema intrata in piele, ce oare-mi lipseste?
Intr-o zi am sa ma imbrac intr-un vesmant mai gros decat un abur, altul mai trainic si mai fr... . Vara asta. Sau iarna viitoar

e.


iulie

Niciun comentariu: