sâmbătă, decembrie 02, 2006

Randuri care incep cu majuscula sau despre eroismul meu gospodaresc


Ce crezi? Mai incepe filmul?
N-am fumat azi decat trei tigari, am fost ocupata cu aruncatul.
Cutii, sacose, pantofi vechi, borcane in care nimeni n-ar mai fi pus zacusca.
Si nici compot sau castraveti sau ce mai pun oamenii,
Cand isi aranjeaza camara pentru vremea cu brazi schimonositi in sufragerie.
Numai amanari erau in borcanele alea, in cutii era praf.
Mi-am amintit de tata si am strans din dinti, nu pot sa plang.
Apoi am dat cu aspiratorul, o, none but unthrifts, dear my love, you know.
Sa ne desfacem sau sa ne prefacem? Si filmul
E deja la jumatate, nu-ti bate capul, e vechi.
Toti avem nevoie de o pestera, a mea are un covor albastru, stau intinsa pe spate.
Nu fac abdomene, doar ma uit la norii rupestri, am descoperit pe un raft
Un iepure mare de ciocolata, fusese cumparat pentru un copil
La care n-a(m) mai ajuns.
I-am mancat urechile si burta, apoi
Am gasit doua castane sub dulap, erau uscate, as fi putut
Sa le iubesc putin, dar mi-a fost lene.
Mireasa-adormita-ntre carti, cu vin si tigari si dulceata,
Viseaza sosiri fara harti si zambetul tau dimineata.
Cacat, le arunc si pe astea, nu le mai cunosc.
Nu esti decat un loc gol in parcare, suflu in iaurtul proaspat scos din frigider.
Pe unde-o mai fi lumea mea cu oameni buni?
S-a terminat filmul, se pupa unii, iertandu-se.
De ce mi-ai omorat, ba, eroul?

Niciun comentariu: