duminică, septembrie 17, 2006

Noaptea trecuta

Se invarteau cuvintele, aerul se topise si curgea printre noi, impiedicandu-ne sa auzim tot, dandu-ne posibilitatea ca din spatele cortinei de franjuri sa ne pricepem unii pe altii mai aproape.
Guinness si gin tonic, el spune ca Alin nu s-a schimbat deloc, asta pentru ca-l vede des, dar pe mine nu m-a mai topit chipul lui nordic... hahaha, Ignat a scris o piesa de teatru radiofonic, a luat premiu, e fericit in casnicia lui, dar tot nasol e, sanatos-voinic-si-nasol, desigur, el se enerveaza, e chiar misto, dar m-as pupa cu el, intreb de dupa halba de Guinness, nununu, ah, ce-mi place sa te ener..., taci, mai, spun eu, recunoaste piesa, pieceofcake, e dustinthewind, daca-mi zici si cine-o canta iti dau un pup, e kansas, da' tine-ti pupul, mai bine trage-mi si mie filmul cu oblio, lovehurts acum, da, ma, da, nazareth, lasa-ma sa vorbesc cu asta despre femeile misto pe care le stim, mai spune-mi anul, anul, anul, saptezecisiceva, si paaaaaatruuuuuuu, obsedat de cifre si ani ce esti.
Lansarea, lansarea, unde facem lansarea, ei vor in baza militara, da' e mai misto in backstage, uite si coperta, jaja, asta e alice in tara perversiunilor, da-i ca lumea, mai bine asta decat reproducerea dupa bosch.
Si aerul curgea, i-am trimis un sms unui om drag de departe, asa, printre franjurii calzi.
Iar am ajuns la 4 dimineata acasa si am adormit fara ganduri.

5.11.05

Niciun comentariu: