duminică, septembrie 17, 2006

Stat(ut)ul in pagina



Ah, si daca nu mi-as mai fi pus de 100 000 de ori intrebarile astea! N-am catadicsit sa le caut raspuns; ori le-am ignorat, ori mi-am dat drumul pe tobogan. Sa simti ca mori daca nu-l gasesti pe EL la capatul holului, al telefonului, al tau. De ce EL? Pentru ca asa a vrut destinul tau sau pentru ca asa s-a nimerit. Nici nu merita sa te intrebi. Se intampla uneori si tot ce ai dreptul sa faci e sa te bucuri ca ti s-a permis. Si pe urma n-ai decat sa te inchizi inapoi in tine, sa-ti mananci de sub unghii bunatatile in care ai avut voie sa-ti bagi mainile. Eu am unghii scurte. Haha! ranjeste Naratorul. Hmmmm, ma supar eu si-mi afund bratele in cloramina. Na, ca nu mai mananc nimic, fac greva foamei, sa te vad cum ma mai inventezi.

2.12.05

Niciun comentariu: